Uppsalaborna!

Hejhej alla fd klasskompisar! :) Hoppas ni alla har det bra, vart ni än är :)

Jag tänkte bara berätta att jag, Gunnar och Erik har det fint här nere i Uppsala. Tänkte visa lite bilder på vår lägenhet om någon är intresserad, men eftersom jag är lite lat och redan har lagt upp bilderna på min blogg, så länkar jag istället inläggen på min blogg! HAHA :D

Länk 1

Länk 2

Titta och njut, som jag brukar säga :D


Kan väl tillägga att Gunnar och Erk pluggar på apotekarprogrammet medan jag går Socionomprogrammet. Och bara så ni vet så äger socionom fett jämfört med apotekare! MOHAHA :D

Skulle vara roligt att se hur alla ni andra har det, vart ni bor (även om ni bor hemma! Ingen skam i det, jävligt prisvärt och god mat :D), vad ni gör osv :)

Over and out!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Dardan

Sjukt bra lägenhet ni skaffat

2010-09-16 @ 16:01:23
Postat av: Maria

Tackar tackar! :) Eriks mamma är en pärla på att fixa lägenhet! :D

2010-09-22 @ 14:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0