update_from_Tokai();

Sitter i min systers lägenhet som jag bott i under valrörelsen. Om exakt en vecka börjar flytten för mig :) Men det blir inte ifrån Skellefteå. Blev ju invald i kommunfullmäktige, och skulle vara lite elakt att dissa det mot alla de som röstade på mig. I alla fall, grymt taggad på att flytta. Flyttar till ett litet hus på älvsbacka, helt ensam dessutom :) Kan inte bli annat än legendary.
Vilka fler är kvar i Skellefteå?
Fortsättningsvis, klassphest 28:e december blir af, eller hur? :O

Kommentarer
Postat av: Hefader

klart du inte kan svika oss som röstade på dig... hoppas du gör ett awesome jobb så man känner sig stolt över sin röst :D

2010-09-27 @ 19:48:55
Postat av: Josse

Jag finns kvar :]

2010-09-28 @ 23:53:38
Postat av: Maria

Ska du bo i ett eget hus? :O VIlken adress osvosv?



låter nice i vilket fall! :)

2010-09-30 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0