vilket tokigt hus

Tänkte visa upp mitt vackra fina superhus för att maria visade hennes, gunstars och erkmusk's lägenhet of doom.
Sådär ser det ut utvändigt. Det ligger på Älvsbacka-hooden och är väldigt soft :) Någonstans mellan 60 och 70kvm tror jag det är. Jag hyr det av min farfar som har en del fastigheter och så :)
Det där är min hall och min toa i bakgrunden. Toan är inte så speciell, är en dusch och tvättmaskin där inne men i överlag väldigt fult så det där är den enda bilden ni får se :)
Det där är mitt kök och jag höll på att baka sockerkaka då jag tog bilderna så därav sockerkaksformen på bordet.
Vill även ursäkta röran, men jag har just så pass hunnit gå igenom alla flyttkartonger och inte helt hunnit städa..
Visa innehållet i kylen á la mtv cribs. Fast jag visar mitt skafferi också :) Har just varit och handlat, därav ser jag rik ut.
Köket från en annan vinkel. Här ser vi tusen miljarder flyttkartonger, kylen och skafferiet till mitten, vardagsrummet är bakom, dörren fram är till mitt sovrum och till höger om den dörren ligger hallen, som inte syns i bild.
Mitt vardagsrum som är väldigt stökigt. Man kan se panzarwagen(min fåtölj, känd från lan), vilket är viktigt för helhetsintrycket.
Min kakelugn är viktig.
Har gjort en snabb beräkning att mina vinglas utgör 2/3 av alla mina glas... Men dom är snygga!
Inte färdiginrett, ska hitta ramar till klassfotonen, trollhelvetet ska jag elda upp. Men viktigt att poängtera är att det är viktigt att ha kronprinsessan och bibeln längst upp!
Mitt sovrum som även har fått fungera som lagerlokal för allt jag inte orkat sortera. Värt att notera är att jag glömde ta med kuddar i flytten så jag använder mina kläder...
Endast de viktiga kläderna upphängda än så länge, ska köpa fler garderober snart..
Återigen, mitt sovrum med blick mot köket :)
Lägg upp bilder på era hem!!!!!!!!!!!!!!!!
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
(och kommentera gärna om hur vackert mitt hus är, tack vare panzarwagen och kronprinsessan)

Kommentarer
Postat av: JL

Awesome place! Skaffa Starcraft2 omgomg!

2010-10-11 @ 17:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0