Uppdatering

Hej hörni! :)
Tänke uppdatera er personligen om massa onödigt vetande... Jag spelar ju fiol i Piteå nu och det är ärligt talat hur kul som helst. Vi har riktigt onödiga lektioner för att fylla ut tiden med, men jag har ändå lärt mig väldigt mycket. Än så länge finns lite delar av naturhjärnan kvar. Hjälper syrran med det hon behöver och jag insåg senast igår att Matte C har en mängd krångligheter jag inte lyckats räkna ut. Det är tragiskt...

Musikare har för övrigt en helt jargong än den jag tidigare varit van vid. Ni vet kulturare och vänsterpartister... Men alla är jättesnälla och som tur är lyckas jag blanda mitt gamla jag med det nya.

Sen så har jag hunnit bli stormkär och saknar faktiskt er alla mitt i alltihop. Verkligen! (Tycker speciellt Linnea borde slå mig en pling för att jag är i stan varje helg på grund av massa spelningar)

Det är intressant att läsa om vad alla gör. Uppdatera någon gång eller två?! Ta hand om er bästbarn :)

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0