A whole bunch of whine

Ber i förstahand om ursäkt om någon blir arg över att jag skriver detta i denna blogg, men känner att det är bästa sättet att säga still många samtidigt.

Det jag vill dra upp är det faktum att jag kanske verkat lite tillbakadragen ibland på senare tid och ibland inte. Vilket är fullt sant. Anledningen till detta är att jag har, ännu en gång, börjat sjunka in i ett läge där jag undrar om jag är bättre av själv eller av att ha vänner. Argumenten som dyker upp i min hjärna är sådana som "Du tappar fokus lätt", "Du är för enkelt känslosam" och "Ensam är stark. Stark är ensam".

Ta dock inte detta fel. Det är inte erat fel att jag inte kan fokusera. Det är mitt egna. Jag har försökt att regulera det, men det krävs att jag tänker hela tiden på att inte bli för pratsam, jobbig och irriterande, vilket bara suger all kraft ur mig. Istället glömmer jag bort det och agerar impulsivt, vilket göt att jag pratar för mycket, inte fokuserar på viktiga saker och glömmer bort vad som är irriterande eller inte för andra.

För er som känner mig så vet ni att jag har rejäla problem med detta. Jag har dessutom berättat om problemen för (nästan) alla.

Detta medför att jag möjligen kommer vara väldigt tillbakadragen och tyst och möjligen känslokall. Men jag hoppas bara att folk kan stå ut med det utifall att jag lyckas ta mig ur det och faktiskt inte följer ensamvargens väg.

Hoppas för övrigt att folk har en bra kväll och att livet leker för er.

Dardan "Daddelito" Syla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att om alla tänkte så mycket skulle de också känna samma sak. Trots allt är det nu vi lever. Inte i morgon, inte om ett år, utan NU. Känn efter vad du vill göra och vad som motiverar dig till att tänka på morgondagen också. Stunden har alltid något roligt att bjuda på, och det kan vara något så enkelt som att planera stojigheter att göra i morgon!



Kram Sandra :)

2010-03-27 @ 16:34:07
URL: http://sandraochmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0