Vad händer till hösten?

Nu tänkte jag vara så social och skriva mitt första inlägg här på bloggen.

Jag undrar bara, vad händer med er alla till hösten? Kommer ni att fortsätta plugga? I sådana fall vad och var? *eller knäckte natur er (hehe) Kommer ni att jobba istället?



Själv kämpar jag just nu som en dåre med sommarjobb för att förhoppningsvis kunna slippa alltför höga lån. Till hösten (och fem år framåt) blir det för min del att plugga på Biomedicinprogrammet i Umeå. Är väldigt peppad!! *& det trodde jag inte att jag skulle kunna säga efter studentveckan då man var spyless på allt som hade med skolan/ plugg att göra.

Tjo,

Jennifer

Kommentarer
Postat av: Dardan

Göra 2 prov i 2 ämnen först, sedan blir det troligen jobb i ett halvår. Om möjligt så ska jag försöka få mig till Japan och studera.

2010-08-01 @ 16:00:57
Postat av: Emma

Skellefteå eller Norge! ska plugga upp högskoleprovet och söker nu jobb, måste spara ihop till fler spännande resor och så:D

Så småningom blir det väl att plugga vidare. Men inte just nu^^

2010-08-02 @ 01:47:22
Postat av: Maggan

För mig blir det mest troligen att fortsätta jobba på Rönnskär ett år och försöka fara ut och resa lite medan och sen till nästa höst hitta nåt jag vill plugga..! :)

2010-08-02 @ 15:33:15
Postat av: Josse

kommer plugga till hösten men i stan sen nästa år är det tänkt att jag ska flytta ned till västkusten och studera marinbiologi i tre år ^^

2010-08-02 @ 17:37:23
Postat av: tokai

nu fram till valet jobbar jag på heltid med politics och ska säkerställa fyra år till med Sveriges bästa regering.



Efter det ser vi väl. Förmodligen starta ett stort företag och bli miljardär, typ.

2010-08-05 @ 19:16:55
Postat av: Linnéa T

Jag ska bejaka min inre nörd och plugga Energi och Miljö i fem år på kth. Jag vet att du redan vet (no shit), men om nån annan är intresserad.

2010-08-15 @ 15:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0