Liten idé.

Fort Nocks, 0910 77 82 00, Bokningar via telefon eller deras Hemsida.

Turnering: 4 lag, 5 pers i varje lag, (beroende på hur många av er i klassen som vill.)
Tex: Lag 1 och Lag 2 möts i Laserdome,
medan Lag 3 och Lag 4 brottas över herraväldet i tjockisringen.
Ett lag går segrande ur LaserDome, låt oss säga Lag 1.
Lag 1 och Lag 2 kommer nu att byta med Lag 3 och Lag 4
som då istället för Sumo kommer köra Laserdome,
Låt oss säga att Lag 3 vinner över Lag 4,
Lag 1 och Lag 3 är då I final och spelar då en gång till,
om den slutgiltiga äran över att helt enkelt vara bäst. ^^
medan Lag 2 och Lag 4, tjaa, kan tillexempel spela biljard eller något arcadspel eller airhockey,
priser finns på hemsidan.

[LaserDome] (Fördelaktigt med rena svarta kläder,) (Här kommer du gå långt Linda, :D )

Mån-Tors {fredag-söndag} Varje spel är 20 min, men ungefär 30 min behövs för information och utrustning.
Ett spel 60kr {80kr}
Andra spelet {60kr} och följande spel inom samma dag 50kr {50kr}

[PhatSuit Sumobrottning]

200kr, 30 min. Gäller alltså för hela gruppen, 200/10 = 20 kr
(Det står på hemsidan max 6 pers åt gången
men då jag snackade med honom räknade han in tio pers per gång,
man får väl köra 3min var, eller nått.)

[Priset för varje person blir:]

60+20+50 = 110kr
(För dem som går ut som segrare ur Laserdome.)
60+20= 80kr (För dem som går ut som förlorare ur Laserdome,)

Vilket jag inte tycker är fy skam, för kanske 2 timmars skojj med klassen, :D

[Aktivitetstid:]

90 minuter,
men att man kanske även väljer att fika på fortnocks
eller äter tillsammans på Olearys eller Frasses, :D



Bah en liten idé, Finns det nått intresse?



Kommentarer
Postat av: Emma

Helt klart på! låter skoj ju!^^

2010-04-20 @ 18:34:38
Postat av: Anonym

intresse finns det gott om. När smäller det av? Fredag?

2010-04-21 @ 15:18:42
Postat av: Linnea

Dog idén, eller är det planerat något?

2010-04-23 @ 18:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0